Kierunki rozwoju marketingu usług. - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Kierunki rozwoju marketingu usług.

Abstrakt

W pracy przedstawiono wpływ megatrendów na rozwój marketingu usług w latach 70-tych pojawił się branżowy marketing usług (np. bankowy, turystyczny, medyczny), w roku 1975 - marketing usług profesjonalistycznych, w latach 80 tych- sektoralny marketing usług, zaś w 1985 - marketing relacji. Przedmiotem rozważań jest charakterystyka w/w rodzajów marketingu usług.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Aktywność konferencyjna
Typ:
publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
Tytuł wydania:
Marketing. Koncepcje, badania, zarządzanie. strony 289 - 297
Język:
polski
Rok wydania:
2002
Opis bibliograficzny:
Daszkowska M.: Kierunki rozwoju marketingu usług.// Marketing. Koncepcje, badania, zarządzanie./ ed. L. Żabiński, K. Śliwińska. Warszawa: PWE, 2002, s.289-297
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 191 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi