Abstrakt
Mierzenie osiągnięć za pomocą wskaźników ilościowych nie motywuje, lecz stresuje, gdyż powoduje skutki uboczne analogiczne do tych, które towarzyszą metodzie kija i marchewki. Dlatego autor artykułu proponuje inne podejście do motywowania nauczycieli akademickich oparte na pracy Daniela Pinka pt. "Drive"
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pobierz publikację
pobrano 12 razy
- Wersja publikacji
- Accepted albo Published Version
- Licencja
- Copyright (2016 FUNDACJE FORUM AKADEMICKIE)
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach
- Opublikowano w:
-
Forum Akademickie
strony 26 - 28,
ISSN: 1233-0930 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2016
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 153 razy