Knowledge Management Challenges in Collaborative Design of a Virtual Call Centre - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Knowledge Management Challenges in Collaborative Design of a Virtual Call Centre

Abstrakt

This paper presents the analysis of knowledge management issues for an user interface consulting project relevant during the development of a Virtual Call Centre. Experiences gathered by the team of designers and team of usability consultants have been described and evaluated from the knowledge management viewpoint. A concept of a knowledge-based system, potentially supporting usability consulting in subsequent IT projects has been presented, as well as constraints for its possible use in real settings.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Opublikowano w:
LECTURE NOTES IN COMPUTER SCIENCE nr Nr 6882, strony 657 - 666,
ISSN: 0302-9743
Język:
angielski
Rok wydania:
2011
Opis bibliograficzny:
Sikorski M., Garnik I., Ludwiszewski B., Wyrwiński J.: Knowledge Management Challenges in Collaborative Design of a Virtual Call Centre// LECTURE NOTES IN ARTIFICIAL INTELLIGENCE. -Vol. Nr 6882., (2011), s.657-666
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 112 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi