Abstrakt
This paper presents the analysis of knowledge management issues for an user interface consulting project relevant during the development of a Virtual Call Centre. Experiences gathered by the team of designers and team of usability consultants have been described and evaluated from the knowledge management viewpoint. A concept of a knowledge-based system, potentially supporting usability consulting in subsequent IT projects has been presented, as well as constraints for its possible use in real settings.
Autorzy (4)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
LECTURE NOTES IN COMPUTER SCIENCE
nr Nr 6882,
strony 657 - 666,
ISSN: 0302-9743 - Język:
- angielski
- Rok wydania:
- 2011
- Opis bibliograficzny:
- Sikorski M., Garnik I., Ludwiszewski B., Wyrwiński J.: Knowledge Management Challenges in Collaborative Design of a Virtual Call Centre// LECTURE NOTES IN ARTIFICIAL INTELLIGENCE. -Vol. Nr 6882., (2011), s.657-666
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 112 razy