Abstrakt
Przedmiotem artykułu jest nowa metoda wspomagania kształcenia, oparta na komputerowym monitorowaniu pracy studenta, sprawdzaniu jego wiedzy i aktywności w trakcie zajęć laboratoryjnych. Komputer wspomaga nauczyciela w procesie dydaktycznym, kierując działaniami studenta, przydzielając konkretne zadania i kontrolując sposób ich wykonania. Koncepcja komputerowego wspomagania procesu dydaktycznego została pomyślnie wdrożona w Laboratorium Podstaw Miernictwa (LPM) Politechniki Gdańskiej. Na potwierdzenie skuteczności i przydatności zastosowanej metody monitorowania procesu dydaktycznego przeprowadzono analizę statystyczną wyników prac studenckich oraz wskazano na korzyści wynikające z jej wdrożenia.
Autorzy (3)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Aktywność konferencyjna
- Typ:
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Tytuł wydania:
- MWK´2003. VI Szkoła - Konferencja. Metrologia Wspomagana Komputerowo. T.2 strony 29 - 36
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2003
- Opis bibliograficzny:
- Kowalewski M., Zielonko R., Toczek W.: Komputerowe monitorowanie procesu dydaktycznego w laboratorium podstaw miernictwa. // MWK´2003. VI Szkoła - Konferencja. Metrologia Wspomagana Komputerowo. T.2/ Warszawa: Wydz. Elektron. WAT, 2003, s.29-36
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 74 razy