Komunikacja marketingowa pomiędzy szkołą wyższą a studentami - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Komunikacja marketingowa pomiędzy szkołą wyższą a studentami

Abstrakt

W artykule poruszono problem komunikacji pomiędzy szkołą wyższą a jej najważniejszymi klientami, czyli studentami. Zwrócono uwagę, że dobra komunikacja jest jednym z najważniejszych elementów budujących relacje oraz, że niewystarczające jest obecnie wyłącznie tradycyjne postrzeganie komunikacji, zwłaszcza w przypadku tak nietypowych usług, jakimi są usługi edukacyjne szkół wyższych. Scharakteryzowane zostały trzy najważniejsze rodzaje komunikacji: planowa, nieplanowa oraz związana z usługą. Przedstawiono także wyniki badań, które potwierdziły duże znaczenie komunikacji w szkolnictwie wyższym. Pokazały także, że w badanych uczelniach komunikacja pozostawia wiele do życzenia i wymaga wielu zmian.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Opublikowano w:
MARKETING I RYNEK strony 21 - 26,
ISSN: 1231-7853
Język:
polski
Rok wydania:
2011
Opis bibliograficzny:
Drapińska A.: Komunikacja marketingowa pomiędzy szkołą wyższą a studentami// MARKETING I RYNEK. -., nr. nr 5 (2011), s.21-26
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 158 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi