Abstrakt
Zapotrzebowanie na połączenie rozwijającego się Morskiego Portu Gdynia z Kolejową Obwodnicą Trójmiasta. Utworzenie tak zwanych „długich pociągów”. Wpływ katastrof kolejowych na warunki gruntowe i środowisko. Potrzeba modernizacji linii kolejowych. Kolejowa Obwodnica Trójmiasta jako alternatywa dla przejazdu pociągów przez obszar Aglomeracji Trójmiejskiej.
Autorzy (5)
Cytuj jako
Pełna treść
pobierz publikację
pobrano 27 razy
- Wersja publikacji
- Accepted albo Published Version
- Licencja
- Copyright (2020 Inżynieria Morska i Geotechnika [Politechnika Gdańska, Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska])
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach
- Opublikowano w:
-
Inżynieria Morska i Geotechnika
strony 266 - 286,
ISSN: 0867-4299 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2020
- Opis bibliograficzny:
- Dembicki E., Mieloszyk E., Grulkowski S., Milewska A., Szwaczkiewicz K.: Koncepcja połączenia kolejowego Morskiego Portu Gdynia S.A. z Kolejową Obwodnicą Trójmiasta// Inżynieria Morska i Geotechnika -,iss. 6 (2020), s.266-286
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 227 razy