Koncepcja wskaźnika syntetycznej oceny rozjazdów kolejowych - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Koncepcja wskaźnika syntetycznej oceny rozjazdów kolejowych

Abstrakt

W artykule przedstawiono metodę quasi-ciągłego pomiaru szerokości toru i różnicy wysokości toków szynowych w rozjazdach kolejowych za pomocą toromierzy ręcznych. Na podstawie otrzymanych wyników pomiarów wyznaczono wskaźnik charakteryzujący stan utrzymania rozjazdu oraz przedstawiono koncepcję budowy wskaźnika syntetycznego. Do konstrukcji wskaźnika syntetycznej oceny stanu geometrii rozjazdów kolejowych wykorzystano statystyczną metodę wielowymiarowej analizy porównawczej.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Opublikowano w:
Zeszyty Naukowo-Techniczne Stowarzyszenia Inżynierów i Techników Komunikacji w Krakowie. Seria: Materiały Konferencyjne strony 131 - 142,
ISSN: 1231-9155
Język:
polski
Rok wydania:
2013
Opis bibliograficzny:
Kędra Z.: Koncepcja wskaźnika syntetycznej oceny rozjazdów kolejowych// Zeszyty Naukowo-Techniczne Stowarzyszenia Inżynierów i Techników Komunikacji w Krakowie. Seria: Materiały Konferencyjne. -., nr. 2(101) (2013), s.131-142
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 100 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi