Abstrakt
Przedstawiono konstrukcje nawierzchni bezpodsypkowych stosowanych na świecie od połowy lat 70. XX wieku. Szczególną uwagę zwrócono na nawierzchnie stosowane w Niemczech na liniach wielkich prędkości oraz w miejskim transporcie szynowym. Przedstawiono ekonomiczne aspekty stosowania przedstawionych konstrukcji i ich zalety.
Autorzy (3)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Aktywność konferencyjna
- Typ:
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Tytuł wydania:
- [Materiały] XII Konferencja Naukowa Drogi Kolejowe´2003. Gdańsk-Sobieszewo, 15-17 października 2003 r. strony 383 - 394
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2003
- Opis bibliograficzny:
- Szewczyk A., Radomski R., Grulkowski S.: Konstrukcja nawierzchni bezpodsypkowych// [Materiały] XII Konferencja Naukowa Drogi Kolejowe´2003. Gdańsk-Sobieszewo, 15-17 października 2003 r./ Gdańsk: P. Gdań. Wydz. Inż. Ląd. Kated. Inż. Kolej., 2003, s.383-394
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 167 razy
Publikacje, które mogą cię zainteresować
Podstawy teoretyczne zjawisk wibroakustycznych występujących na przejazdach kolejowo - drogowych
- R. Licow,
- F. Tomaszewski,
- K. J. Waluś
- + 1 autorów
2016