Abstrakt
W artykule zaprezentowano doświadczenia autora
w zakresie „przymusowego” zdalnego nauczania matematyki
w dobie pandemii. Przedstawiono tematykę kompetencji
e-matematycznych wykorzystywanych przez studentów podczas
nauki matematyki. Dokonano oceny kursów zdalnych z punktu
widzenia studenta przedstawiając wyniki ankiet przeprowadzanych
po zakończeniu kursu. Omówiono wyniki końcowe z egzaminów
jakie studenci (pierwszego roku, wybranych kierunków studiów,
dwóch uczelni technicznych: Politechniki Gdańskiej i Państwowej
Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu) uzyskali po semestralnym
kursie pracy zdalnej. Zaprezentowano analizę i wnioski dotyczące
tego, w jaki sposób zdalne nauczanie wpłynęło na postępy naukowe
i wyniki końcowe uzyskane przez studentów na egzaminach.
Cytowania
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Inna publikacyjna praca zbiorowa (w tym materiały konferencyjne)
- Typ:
- Inna publikacyjna praca zbiorowa (w tym materiały konferencyjne)
- Tytuł wydania:
- Zeszyty Naukowe Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej wydanie 72/2021 strony 85 - 90
- Rok wydania:
- 2021
- DOI:
- Cyfrowy identyfikator dokumentu elektronicznego (otwiera się w nowej karcie) doi: 10.32016/1.72.18
- Weryfikacja:
- Brak weryfikacji
wyświetlono 9 razy