Kształtowanie kompetencji e-matematycznych i ich wpływ na efekty nauczania - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Kształtowanie kompetencji e-matematycznych i ich wpływ na efekty nauczania

Abstrakt

W artykule zaprezentowano doświadczenia autora
w zakresie „przymusowego” zdalnego nauczania matematyki
w dobie pandemii. Przedstawiono tematykę kompetencji
e-matematycznych wykorzystywanych przez studentów podczas
nauki matematyki. Dokonano oceny kursów zdalnych z punktu
widzenia studenta przedstawiając wyniki ankiet przeprowadzanych
po zakończeniu kursu. Omówiono wyniki końcowe z egzaminów
jakie studenci (pierwszego roku, wybranych kierunków studiów,
dwóch uczelni technicznych: Politechniki Gdańskiej i Państwowej
Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu) uzyskali po semestralnym
kursie pracy zdalnej. Zaprezentowano analizę i wnioski dotyczące
tego, w jaki sposób zdalne nauczanie wpłynęło na postępy naukowe
i wyniki końcowe uzyskane przez studentów na egzaminach.

Cytowania

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Inna publikacyjna praca zbiorowa (w tym materiały konferencyjne)
Typ:
Inna publikacyjna praca zbiorowa (w tym materiały konferencyjne)
Tytuł wydania:
Zeszyty Naukowe Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej wydanie 72/2021 strony 85 - 90
Rok wydania:
2021
DOI:
Cyfrowy identyfikator dokumentu elektronicznego (otwiera się w nowej karcie) doi: 10.32016/1.72.18
Weryfikacja:
Brak weryfikacji

wyświetlono 9 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi