Kultura jakości – teoria a praktyka - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Kultura jakości – teoria a praktyka

Abstrakt

Celem artykułu jest wskazanie występowania rozbieżności pomiędzy definiowanymi oczekiwaniami a rzeczywistym postrzeganiem kultury jakości przez członków społeczności w instytucjach szkolnictwa wyższego oraz zachęcenie do promowania działań oddolnych, wspomagających zapewnienie i doskonalenie jakości we wszystkich obszarach aktywności uczelni.

Autor (1)

Cytuj jako

Pełna treść

pobierz publikację
pobrano 898 razy
Wersja publikacji
Accepted albo Published Version
Licencja
Copyright (2019 Politechnika Gdańska Uczelniana Komisja ds. Zapewnienia Jakości Kształcenia, Dział Zarządzania Jakością)

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
artykuły w czasopismach
Opublikowano w:
Dzień Jakości PG strony 25 - 31,
ISSN: 2353-8732
Język:
polski
Rok wydania:
2019
Opis bibliograficzny:
Lendzion A.: Kultura jakości – teoria a praktyka// Dzień Jakości PG -,nr. 6 (2019), s.25-31
Bibliografia: test
  1. Narodowe Święto Niepodległości na Politech- nice Gdańskiej, 10.11.2017, fot. K. Krzempek; Zjazd absolwentów Wydziału Zarządzania i Ekonomii 2017, 18.11.2017, fot. P. Niklas; Spotkanie opłatkowe, 28.12.2017, fot. P. Niklas; Wykład fakultatywny z przedmiotu humanistyczno-społecznego, pt. "Proces poznawczy w naukach przyrodniczych", który wygłosił prof. dr hab. inż. Janusz Mroczka, dr. h. c. mult., 26.02.2018, fot. P. Niklas; Gala Konkursu Czerwonej Róży 2018, 27.05.2018, fot. K. Krzempek) otwiera się w nowej karcie
  2. Lipińska-Grobelny A., Klimat organizacyjny i jego konsekwencje dla funkcjonowania pracowników, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2007, s. 248 i 253.
  3. Łukasiński W., Wpływ kultury jakości na funkcjonowanie organizacji [w:] Przegląd organizacji, 2011, nr 6, s. 2. otwiera się w nowej karcie
  4. Gołębiowski M., Elementy kultury jakości w organizacji [w:] Studia i prace Wydziału Nauk Ekono- micznych i Zarządzania, nr 38, t. 1, Szczecin 2014, s. 38, 39. otwiera się w nowej karcie
  5. Wawak T., Kultura zarządzania oparta na jakości [w:] praca zbiorowa, Dyskusje o Zarządzaniu 8, Kultura zarządzania, Ementon, Warszawa 2016, s. 46, 47, 49-50, 51-52.
  6. Wróbel M. i Smolarek M., Odpowiedzialność za pracowników wyzwaniem dla współczesnych organizacji [w:] ZN WSH Zarządzanie 2018 (1), s. 64.
  7. Próchnicka M., Wewnętrzne systemy zapewnienia jakości kształcenia w odniesieniu do nowych regulacji prawnych [w:] Materiały konferencyjne z Seminarium bolońskiego, 2011, s. 28-29.
  8. Mirecka J., Wdrażanie zarządzania jakością w programach kształcenia oraz zarzadzanie jakością na wydziela i uczelni [w:] Materiały konferencyjne z Seminarium bolońskiego, Warszawa 2013, s. 50.
  9. Sursock A., Examining Quality Culture, Part II: Processes and Tools -Participation, Ownership and Bureaucracy, EUA Publications, Brussels 2011.
  10. Europejskie Stowarzyszenie na rzecz Zapewnienia Jakości w Szkolnictwie Wyższym, Standardy i wskazówki dotyczące zapewnienia jakości kształcenia w Europejskim Obszarze Szkolnictwa Wyższego, Helsinki 2005, str. 13. otwiera się w nowej karcie
  11. Praca zbiorowa, Standardy i wskazówki dotyczące zapewnienia jakości w Europejskim Obszarze Szkolnictwa Wyższego, zatwierdzone przez Konferencję Ministerialną, Erywań 2015, str. 5-7. otwiera się w nowej karcie
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 196 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi