Abstrakt
Celem artykułu jest wskazanie występowania rozbieżności pomiędzy definiowanymi oczekiwaniami a rzeczywistym postrzeganiem kultury jakości przez członków społeczności w instytucjach szkolnictwa wyższego oraz zachęcenie do promowania działań oddolnych, wspomagających zapewnienie i doskonalenie jakości we wszystkich obszarach aktywności uczelni.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pobierz publikację
pobrano 1071 razy
- Wersja publikacji
- Accepted albo Published Version
- Licencja
- Copyright (2019 Politechnika Gdańska Uczelniana Komisja ds. Zapewnienia Jakości Kształcenia, Dział Zarządzania Jakością)
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach
- Opublikowano w:
-
Dzień Jakości PG
strony 25 - 31,
ISSN: 2353-8732 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2019
- Opis bibliograficzny:
- Lendzion A.: Kultura jakości – teoria a praktyka// Dzień Jakości PG -,nr. 6 (2019), s.25-31
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 246 razy