Abstrakt
W opracowaniu podano najważniejsze pojęcia podstawowe związane z kwalitologią konsumencką. Podano elementy wiedzy o jakości oraz zadania współczesnego przedsiębiorstwa stosującego nowoczesne metody działań projakościowych pod hasłem ''wszystko dla konsumenta''.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Aktywność konferencyjna
- Typ:
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Tytuł wydania:
- FUTURE 2002. Zarządzanie przyszłością przedsiębiorstwa. strony 255 - 260
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2002
- Opis bibliograficzny:
- Kolman R.: Kwalitologia konsumencka wyzwaniem dla przedsiębiorstw.// FUTURE 2002. Zarządzanie przyszłością przedsiębiorstwa./ ed. E. Skrzypek. Lublin: UMCK, 2002, s.255-260
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 90 razy