Kwalitologia konsumencka wyzwaniem dla przedsiębiorstw. - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Kwalitologia konsumencka wyzwaniem dla przedsiębiorstw.

Abstrakt

W opracowaniu podano najważniejsze pojęcia podstawowe związane z kwalitologią konsumencką. Podano elementy wiedzy o jakości oraz zadania współczesnego przedsiębiorstwa stosującego nowoczesne metody działań projakościowych pod hasłem ''wszystko dla konsumenta''.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Aktywność konferencyjna
Typ:
publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
Tytuł wydania:
FUTURE 2002. Zarządzanie przyszłością przedsiębiorstwa. strony 255 - 260
Język:
polski
Rok wydania:
2002
Opis bibliograficzny:
Kolman R.: Kwalitologia konsumencka wyzwaniem dla przedsiębiorstw.// FUTURE 2002. Zarządzanie przyszłością przedsiębiorstwa./ ed. E. Skrzypek. Lublin: UMCK, 2002, s.255-260
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 90 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi