Abstrakt
W referacie przedstawiono propozycję makro modelu strat osobowych ponoszonych w wypadkach drogowych. Zaproponowano modele liczby ofiar śmiertelnych wypadków drogowych zbudowanych na bazie danych z kilkudziesięciu krajów całego świata. Przedstawione koncepcje budowy modeli mogą posłużyć do opracowania modeli czynnikowych opisujących strategiczne ryzyko społeczne na sieci dróg wybranych krajów z całego świata. jedną z koncepcji aplikowano do modelowania liczby ofiar śmiertelnych wypadków drogowych. Do analiz przyjęto model Smeed'a i jego modyfikacje opracowane dla potrzeb przedstawionej analizy.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pobierz publikację
pobrano 33 razy
- Wersja publikacji
- Accepted albo Published Version
- Licencja
- otwiera się w nowej karcie
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Journal of KONBiN
strony 71 - 82,
ISSN: 1895-8281 - Język:
- angielski
- Rok wydania:
- 2012
- Opis bibliograficzny:
- Jamroz K.: Macro models of casualties in road transport. Modelowanie strat osobowych w transporcie drogowym.// Journal of KONBiN. -., nr. 3(23) (2012), s.71-82
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 106 razy