Abstrakt
Celem ksiązki jest omówienie zasad funkcjonowania MSP na rynkach międzynarodowych. Książka składa się z 7 rozdziałów ułożonych zgodnie z ligiką od ogółu do szczegółu.Rozdział 1 przybliża rolę, jaką MSP odgrywają w gospodarce, rozdział 2 poświęcono powodom zaangażowania MSP w działania międzynarodowe, rozdział 3 prezentuje najważniejsze modele internacjonalizacji MSP, rozdział 4 omawia szkołę przedsiębiorczości międzynarodowej, rozdział 5 poświęcony został strategiom internacjonalizacji, rozdział 6 skupia się na efentach procesu internacjonalizacji (konkurencyjność międzynarodowa), ostatni 7 rozdział dotyczy europejskiego kontekstu internacjonalizacji i przedsiębiorczości międzynarodowej Książka jest skierowana do studentów, doktorantów zajmujących się zagdnieniemi internacjonalizacji przedsiębiorstw, przedsiębiorczości miedzynarodowej i konkurencyjności. Ponadto książka jest swoistym kompendium wiedzy w zakresie internacjonalizacji MSP- może być wykorzystana jako podstawa do dalszych poszukiwań badawczych.
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja monograficzna
- Typ:
- książka - monografia autorska /podręcznik o zasięgu krajowym
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2013
- Opis bibliograficzny:
- Daszkiewicz N., Wach k.: Małe i średnie przedsiębiorstwa na rynkach międzynarodowych. Kraków: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, 2013.172 s. ISBN 978-83-7252-639-7
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 2272 razy