Abstrakt
This article presents one possibility to employ Moodle, the free e-Leaning platform, to organize learning understood as a process. Behavioral approach and application to massive courses are assumed. A case study is presented, where the introduction of Moodle resulted in better student performance in homework
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pobierz publikację
pobrano 22 razy
- Wersja publikacji
- Accepted albo Published Version
- Licencja
- otwiera się w nowej karcie
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Zeszyty Naukowe Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej
strony 53 - 56,
ISSN: 1425-5766 - Język:
- angielski
- Rok wydania:
- 2014
- Opis bibliograficzny:
- Opaliński A.: MANAGING LEARNING PROCESS WITH E-LEARNING TOOL// Zeszyty Naukowe Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej. -., nr. 37 (2014), s.53-56
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 88 razy