Marketing a klimatyzacja - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Marketing a klimatyzacja

Abstrakt

Przedstawiono wyniki obliczeń projektowych oraz rozwiązanie konstrukcyjne klimatyzacji Klubu Muzycznego znajdującego się na terenie Gdańska. Oceniono koszty inwestycyjne rozwiązania. Przedstawiono wyniki badań ankietowych dotyczących zarówno zapotrzebowania ze strony decydentów lokali gastronomicznych na urządzenia klimatyzacyjne jak i akceptowanych przez nich kosztów.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Opublikowano w:
Technika Chłodnicza i Klimatyzacyjna nr 9, strony 83 - 85,
ISSN: 1231-188X
Język:
polski
Rok wydania:
2002
Opis bibliograficzny:
Jaskólski M., Bolewicki P.: Marketing a klimatyzacja// Technika Chłodnicza i Klimatyzacyjna. -Vol. 9., nr. 3 (2002), s.83-85
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 121 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi