Abstrakt
Prezentowana jest koncepcja marketingu relacji i sposób jej implikacji w polskiej firmie usługowej PBP ''Orbis''. W pierwszej części przedstawiana jest istota marketingu relacji (sposób definiowania tego pojęcia, specyfika koncepcji, proces kształtowania lojalnego klienta). W drugiej części ukazano tworzenie relacji z klientem instytucjonalnym w PBP ''Orbis''. Trzecia część dotyczy kształtowania wcześniej nawiązanych relacji z klientem, nawiązuje więc do budowania relacji wyższego stopnia. Artykuł kończy się podsumowaniem.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2003
- Opis bibliograficzny:
- Gołąb-Andrzejak E.: Marketing relacji w nowoczesnym przedsiębiorstwie.// . -., (2003), s.0-0
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 158 razy