Abstrakt
Wiedza na temat marketingu w szkołach wyższych wciąż znajduje się we wstępnej fazie, jest niepełna i niespójna. Brakuje zwłaszcza modeli teoretycznych uwzględniających naturę usług edukacyjnych szkolnictwa wyższego. Dla tego sektora powinna być wypracowana specjalna koncepcja marketingowa, wypływająca ze skomplikowanej natury edukacji wyższej. W literaturze dotyczącej marketingu szkolnictwa wyższego najczęściej można spotkać odwołania do marketingu usług i marketingu sektora publicznego. Rzadko korzysta się tu z dorobku marketingu usług profesjonalnych, czy marketingu relacji, który najbardziej pasuje do charakteru usługi edukacyjnej.Celem artykułu jest więc zaproponowanie modelu budowania relacji ze studentami opartego o elementy tych czterech obszarów marketingowych, a zwłaszcza marketing relacji i marketing usług profesjonalnych.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
MARKETING I RYNEK
strony 14 - 18,
ISSN: 1231-7853 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2008
- Opis bibliograficzny:
- Drapińska A.: Marketing szkół wyższych - model budowania relacji ze studentami// MARKETING I RYNEK. -., nr. nr 12 (2008), s.14-18
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 176 razy