Abstrakt
W artykule zaproponowano koncepcję systemu marketingu usług na przykładzie firmy usługowej składającej się z kierownika i personelu świadczącego usługi. W zakresie tego systemu wyróżniono marketing wewnętrzny (mix I), marketing zewnętrzny (mix II) oraz marketing interakcyjny (mix III).
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2004
- Opis bibliograficzny:
- Daszkowska M., Dąbrowski D.: Marketing usług w języku cybernetyki.// . -., (2004),
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 136 razy
Publikacje, które mogą cię zainteresować
Driving the Image of an Electricity Supplier through Marketing Activities
- D. Dąbrowski,
- J. Dąbrowski,
- T. Zamasz
- + 1 autorów
2023