Abstrakt
Omówiono pojęcie marketingu wewnętrznego i zasady na których się opiera. Scharakteryzowano grupy instrumentów wykorzystywanych w marketingu wewnętrznym, takie jak badania wewnętrzne, komunikację wewnętrzną masową i osobistą, spotkania integracyjne, szkolenia i edukację wewnętrzną, motywacje materialne i pozamaterialne oraz czynniki integracji. Przedstawiono najważniejsze fazy i zadania procesu formułowania marketingu wewnętrznego oraz uwarunkowania i korzyści jego stosowania.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja monograficzna
- Typ:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Tytuł wydania:
- Podstawy marketingu : problemy na dziś i jutro strony 305 - 328
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2008
- Opis bibliograficzny:
- Koszałka J.: Marketing wewnętrzny// Podstawy marketingu : problemy na dziś i jutro/ ed. pod redakcją Józefa Perenca ; Uniwersytet Szczeciński. Szczecin: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2008, s.305-328
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 149 razy