Marketingowe kształtowanie relacji rynkowych z usługobiorcami - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Marketingowe kształtowanie relacji rynkowych z usługobiorcami

Abstrakt

W artykule przedstawiono koncepcyjny model marketingowego kształtowania relacji rynkowych z usługobiorcami.

Cytuj jako

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Opublikowano w:
Marketing i Zarządzanie strony 367 - 382,
ISSN: 2450-775X
Język:
polski
Rok wydania:
2012
Opis bibliograficzny:
Dąbrowski D.: Marketingowe kształtowanie relacji rynkowych z usługobiorcami// Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. -., nr. nr 711 (2012), s.367-382
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 86 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi