Abstrakt
W artykule przedstawiono koncepcyjny model marketingowego kształtowania relacji rynkowych z usługobiorcami.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pobierz publikację
pobrano 74 razy
- Wersja publikacji
- Accepted albo Published Version
- Licencja
- otwiera się w nowej karcie
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Marketing i Zarządzanie
strony 367 - 382,
ISSN: 2450-775X - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2012
- Opis bibliograficzny:
- Dąbrowski D.: Marketingowe kształtowanie relacji rynkowych z usługobiorcami// Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. -., nr. nr 711 (2012), s.367-382
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 85 razy