Mashup Approaches for Improving Service Oriented Business Scenarios - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Mashup Approaches for Improving Service Oriented Business Scenarios

Abstrakt

Two kinds of business scenarios are considered: application- and service-oriented. It is shown that the former are more flexible and easier reconfigurable for both traditional (human-oriented) and IT services. Moreover, complex IT services can be created by simple IT services using the modern mashup technology. It is the reason why such business scenarios can be modeled by BPMN in much easier ways. A simple example of a supply chain of a sales company is considered and the available advantages of such technologies are emphasized in the paper.

Cytowania

  • 0

    CrossRef

  • 0

    Web of Science

  • 0

    Scopus

Cytuj jako

Pełna treść

pobierz publikację
pobrano 53 razy
Wersja publikacji
Accepted albo Published Version
Licencja
Creative Commons: CC-BY otwiera się w nowej karcie

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Opublikowano w:
TASK Quarterly nr 22, strony 321 - 332,
ISSN: 1428-6394
Język:
angielski
Rok wydania:
2018
Opis bibliograficzny:
Krawczyk H., Parsamyan N.: Mashup Approaches for Improving Service Oriented Business Scenarios// TASK Quarterly. -Vol. 22., iss. 4 (2018), s.321-332
DOI:
Cyfrowy identyfikator dokumentu elektronicznego (otwiera się w nowej karcie) 10.17466/tq2018/22.4/b
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 187 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi