Abstrakt
Jeszcze do niedawna wydawało się, że social media, podobnie jak komunikatory internetowe, będą stanowiły kolejne narzędzie wykorzystywane w komunikacji ze znajomymi, a ich tematyka będzie związana głównie z rozrywką i chęcią podtrzymania więzi społecznych. Jednak, z obserwacji wielu autorów wynika, iż obecnie można już mówić o trendzie social media lub też Web 2.0, a z roku na rok internetowe witryny o charakterze społecznościowym, podobnie jak komunikacja mobilna, stają się coraz bardziej popularne. Media społecznościowe przekształciły się w bazy informacji, z których można czerpać wiedzę i w których ludzie mogą wymieniać się opiniami dotyczącymi różnorodnej tematyki. Dlatego obecnie działania kreujące i wzmacniające wizerunek marki, a co za tym idzie organizacji lub produktów, nie mogą pomijać obszaru social media. Celem artykułu jest ukazanie wagi prowadzenia profilu biznesowego w serwisie społecznościowym zgodnie z potrzebami jego użytkowników, z uwagi na wpływ profilu na wizerunek promowanej w ten sposób marki.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Zarządzanie i Finanse
nr 11,
strony 53 - 65,
ISSN: 2084-5189 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2013
- Opis bibliograficzny:
- Brzozowska-Woś M.: Media społecznościowe a wizerunek marki// Zarządzanie i Finanse = Journal of Management and Finance. -Vol. 11., nr. 1 (2013), s.53-65
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 823 razy