Media społecznościowe: innowacja w kreowaniu polskich marek - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Media społecznościowe: innowacja w kreowaniu polskich marek

Abstrakt

Wartość marki jest kluczowym wskaźnikiem skuteczności przyjętych strategii marketingowych. Komunikacja marketingowa za pomocą mediów społecznościowych stanowi innowację w stosunku do coraz mniej efektywnej komunikacji za pomocą mediów tradycyjnych. Artykuł poświęcony jest analizie, za pomocą korelacji i regresji liniowej, relacji pomiędzy wartością najbardziej znanych polskich marek, a ich pozycją w mediach społecznościowych na przykładzie Facebooka.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja monograficzna
Typ:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Tytuł wydania:
W : Innowacje i przedsiębiorczość w procesie podnoszenia konkurencyjności przedsiębiorstw strony 117 - 126
Język:
polski
Rok wydania:
2015
Opis bibliograficzny:
Kucharska W.: Media społecznościowe: innowacja w kreowaniu polskich marek// W : Innowacje i przedsiębiorczość w procesie podnoszenia konkurencyjności przedsiębiorstw/ ed. Z. Dacko-Pikiewicz, V.Marakova, R.Niestrój Dąbrowa Górnicza: Wydawnictwo Naukowe WSB, 2015, s.117-126
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 174 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi