Abstrakt
Wartość marki jest kluczowym wskaźnikiem skuteczności przyjętych strategii marketingowych. Komunikacja marketingowa za pomocą mediów społecznościowych stanowi innowację w stosunku do coraz mniej efektywnej komunikacji za pomocą mediów tradycyjnych. Artykuł poświęcony jest analizie, za pomocą korelacji i regresji liniowej, relacji pomiędzy wartością najbardziej znanych polskich marek, a ich pozycją w mediach społecznościowych na przykładzie Facebooka.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja monograficzna
- Typ:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Tytuł wydania:
- W : Innowacje i przedsiębiorczość w procesie podnoszenia konkurencyjności przedsiębiorstw strony 117 - 126
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2015
- Opis bibliograficzny:
- Kucharska W.: Media społecznościowe: innowacja w kreowaniu polskich marek// W : Innowacje i przedsiębiorczość w procesie podnoszenia konkurencyjności przedsiębiorstw/ ed. Z. Dacko-Pikiewicz, V.Marakova, R.Niestrój Dąbrowa Górnicza: Wydawnictwo Naukowe WSB, 2015, s.117-126
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 174 razy