Metoda wizualizacji 3D w standardzie OpenGL obiektów bliskiego zasięgu = The 3D visualization method of close range objects in the OpenGL standard - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Metoda wizualizacji 3D w standardzie OpenGL obiektów bliskiego zasięgu = The 3D visualization method of close range objects in the OpenGL standard

Abstrakt

Prezentacja możliwości dotyczących wykorzystania autorskiej aplikacji ''3D VISUALIZATION'' w badaniach i analizach obiektów modelowanych z wykorzystaniem metod fotogrametrii bliskiego zasięgu.

Cytuj jako

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Opublikowano w:
Archiwum Fotogrametrii, Kartografii i Teledetekcji nr 16, strony 239 - 247,
ISSN: 2083-2214
Język:
polski
Rok wydania:
2006
Opis bibliograficzny:
Janowski A., Sawicki P., Szulwic J.: Metoda wizualizacji 3D w standardzie OpenGL obiektów bliskiego zasięgu = The 3D visualization method of close range objects in the OpenGL standard// Archiwum Fotogrametrii, Kartografii i Teledetekcji. -Vol. 16., (2006), s.239-247
Źródła finansowania:
  • COST_FREE
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 79 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi