Metoda wizualizacji 3D w standardzie OpenGL obiektów bliskiego zasięgu = The 3D visualization method of close range objects in the OpenGL standard
Abstrakt
Prezentacja możliwości dotyczących wykorzystania autorskiej aplikacji ''3D VISUALIZATION'' w badaniach i analizach obiektów modelowanych z wykorzystaniem metod fotogrametrii bliskiego zasięgu.
Autorzy (3)
Cytuj jako
Pełna treść
pobierz publikację
pobrano 48 razy
- Wersja publikacji
- Accepted albo Published Version
- Licencja
- otwiera się w nowej karcie
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Archiwum Fotogrametrii, Kartografii i Teledetekcji
nr 16,
strony 239 - 247,
ISSN: 2083-2214 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2006
- Opis bibliograficzny:
- Janowski A., Sawicki P., Szulwic J.: Metoda wizualizacji 3D w standardzie OpenGL obiektów bliskiego zasięgu = The 3D visualization method of close range objects in the OpenGL standard// Archiwum Fotogrametrii, Kartografii i Teledetekcji. -Vol. 16., (2006), s.239-247
- Źródła finansowania:
-
- Publikacja bezkosztowa
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 110 razy