Abstrakt
Od 1997 Centrum Edukacji Niestacjonarnej Politechniki Gdańskiej bierze udział w projektach UE, które dotyczą kształcenia na odległość. Nie wszystkie z tych projektów dają w efekcie wysokiej jakości produkty. Główna przyczyna tkwi w pomijaniu procedur jakości, które bądź w ogóle nie są brane pod uwagę, albo pojawiają się zbyt późno. W artykule zaproponowano procedury określające jakość kursów na odległość na przykładzie doświadczeń zgromadzonych w programach Leonardo da Vinci (TeleCAD, EMDEL, 1998-2004). Zaproponowane rozwiązanie wykorzystano do oceny szkolenia TeleCAD w projekcie CURE (Centre for Urban Construction and Rehabilitation: Technology Transfer, Research and Education, 5 Program Ramowy, 2002-2005).
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Aktywność konferencyjna
- Typ:
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2004
- Opis bibliograficzny:
- Grabowska A., Bracio L.: Metody ewaluacji kursów internetowych - przykłady projektów UE.// / : , 2004,
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 97 razy
Publikacje, które mogą cię zainteresować
Fondy EU jako příležitost pro zlepšení hromadné dopravy v Polsku na příkladu trolejbusové dopravy
- M. Połom,
- M. Bartłomiejczyk,
- A. Soczówka