Abstrakt
W artykule przedstawiono sposób określania współczynnika k8 strat ciśnieniowych ΔpMp (oporów przepływu) w kanałach wewnętrznych silnika hydraulicznego SWSB-63, współczynnika wyznaczonego przy natężeniu przepływu równym teoretycznej wydajności QPt pompy zasilającej silnik, strat odniesionych do ciśnienia nominalnego pn układu hydraulicznego. Nawiązano do modelu zachowania energetycznego silnika hydraulicznego obrotowego zaproponowanego przez Z. Paszotę.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pobierz publikację
pobrano 16 razy
- Wersja publikacji
- Accepted albo Published Version
- Licencja
- Copyright (2017 Druk-Art SC)
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Napędy i Sterowanie
strony 66 - 71,
ISSN: 1507-7764 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2017
- Opis bibliograficzny:
- Maczyszyn A.: Metodyka badań i model matematyczny strat ciśnieniowych w silniku hydraulicznym obrotowym// Napędy i Sterowanie. -., nr. 12 (2017), s.66-71
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 121 razy