Miasto jako marka – analiza wybranych działań marketingowych miasta Lublin - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Miasto jako marka – analiza wybranych działań marketingowych miasta Lublin

Abstrakt

W niniejszej pracy przedstawiono mechanizmy i proces kształtowania się miasta jako marki. Celem przeprowadzonych badań była analiza wybranych działań marketingowych Lublina od 2007 r. do 2014 r. Zbadano strategię tworzenia się marki „Lublin Miasto Inspiracji” oraz przedstawiono wybrane kampanie promocyjne. Stwierdzono, że dzięki narzędziu Brand Foundations możliwe było skuteczne stworzenie i wprowadzenie marki miasta na rynek. Narzędzie to umożliwia określenie tożsamości i wizerunku miejsca, tak w teraźniejszości, jak i długofalowej przyszłości. Wobec dynamicznych zmian zachodzących na rynku marek terytorialnych zaprezentowane wyniki mogą być przydatne w praktyce pozostałych polskich miast.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Opublikowano w:
MARKETING I RYNEK strony 193 - 205,
ISSN: 1231-7853
Język:
polski
Rok wydania:
2014
Opis bibliograficzny:
Krzyżanowska K.: Miasto jako marka – analiza wybranych działań marketingowych miasta Lublin// MARKETING I RYNEK. -., nr. 11 (2014), s.193-205
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 263 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi