Miejsca handlu ulicznego w przestrzeni publicznej - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Miejsca handlu ulicznego w przestrzeni publicznej

Abstrakt

Handel targowy w przestrzeni publicznej współczesnego miasta posiada różnorodne znaczenie, często stawiany jest w dwóch granicznych spojrzeniach, od formy szpecącej daną przestrzeń, po element pożądania w celu przyciągnięcia oka turysty oraz stworzenia atmosfery swojskości w przestrzeni publicznej miasta. W poniższym artykule spróbujemy się przyjrzeć tej drugiej możliwości wykorzystania handlu targowego, jako elementu mogącego w znaczący sposób podnieść atrakcyjność, ale także promować przestrzeń publiczną współczesnego miasta.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja monograficzna
Typ:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Tytuł wydania:
Odnowa krajobrazu miejskiego - ULAR 6 Miasto - Miejsca Ludziom Przyjazne strony 209 - 213
Język:
polski
Rok wydania:
2012
Opis bibliograficzny:
Krause K.: Miejsca handlu ulicznego w przestrzeni publicznej// Odnowa krajobrazu miejskiego - ULAR 6 Miasto - Miejsca Ludziom Przyjazne/ ed. N. Juzwa, A. Sulimowska Ociepka Gliwice: Wydział Architektury Politechniki Śląskiej, 2012, s.209-213
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 108 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi