Miejsca handlu ulicznego w przestrzeni publicznej współczesnego miasta - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Miejsca handlu ulicznego w przestrzeni publicznej współczesnego miasta

Abstrakt

Plac targowy w przestrzeni publicznej współczesnego miasta posiada różnorodne znaczenie, często stawiany jest w dwóch granicznych spojrzeniach, od formy negatywnie wpływającej na daną przestrzeń, po element mogący w znaczący sposób przyciągnąć oko turysty oraz stworzyć atmosferę swojskości w przestrzeni publicznej miasta. W poniższym artykule spróbujemy się przyjrzeć, jakie znaczenie mają miejsca handlu targowego w przestrzeni publicznej współczesnego miasta oraz czy może on zostać wykorzystany, jako element znacząco wpływający na podnoszenie atrakcyjności przestrzeni publicznej

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja monograficzna
Typ:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Tytuł wydania:
Odnowa Krajobrazu Miejskiego 6 ULAR :Miasto- Miejsca ludziom przyjazne : Idee koncepcje realizacje. T. 1. strony 209 - 213
Język:
polski
Rok wydania:
2012
Opis bibliograficzny:
Krause K.: Miejsca handlu ulicznego w przestrzeni publicznej współczesnego miasta// ULAR 6: Odnowa Krajobrazu Miejskiego: miasto - miejsca ludziom przyjazne: idee, koncepcje, realizacje/ ed. / Silesian University of Technology. Gliwice: The Departament of Architecture at the Silesian University of Technology, 2012, s.209-213
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 17 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi