Abstrakt
Ważnym zadaniem zarządzania logistycznego jest budowanie przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa na bazie zdolności łańcucha dostaw (łańcucha logistycznego) do tworzenia wartości. Osiągnięcie oczekiwanego poziomu wzrostu wartości w procesach logistycznych wymaga połączenia wartości z użytecznością, szybkością działania i efektywnością kosztową. W pracy przedstawiono model procesu tworzenia wartości w działaniach logistycznych, w którym wyodrębniono fazy procesu dodawania wartości, począwszy od nabycia surowców, a skończywszy na obsłudze posprzedażowej.
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Logistyka
strony 294 - 299,
ISSN: 1231-5478 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2011
- Opis bibliograficzny:
- Tubielewicz A., Forkiewicz M.: Model tworzenia wartości w logistyce// Logistyka. -., nr. 5 (2011), s.294-299
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 124 razy