Modele biznesu elektronicznego a modele komunikacji marketingowej - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Modele biznesu elektronicznego a modele komunikacji marketingowej

Abstrakt

W artykule ukazano polskie i zagraniczne koncepcje modeli biznesu elektronicznego. Przedstawiono również powiązane z nimi modele komunikacji marketingowej w Internecie. Wzrost gospodarczy oraz szybki rozwój wymagają stosowania sprawdzonych modeli funkcjonowania na rynku elektronicznym. Konieczne staje się również dostosowanie modeli komunikacji marketingowej do nowych, zmieniających się potrzeb odbiorców informacji.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja monograficzna
Typ:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Tytuł wydania:
Nowe trendy w marketingu dla menedżerów : monografia strony 29 - 41
Język:
polski
Rok wydania:
2008
Opis bibliograficzny:
Brzozowska-Woś M.: Modele biznesu elektronicznego a modele komunikacji marketingowej// Nowe trendy w marketingu dla menedżerów : monografia/ ed. pod redakcją naukową: Bogumiła Czerwińskiego ; Politechnika Gdańska. Wydział Zarządzania i Ekonomii. Katedra Marketingu. Gdańsk: Katedra Marketingu. WZiE PG, 2008, s.29-41
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 139 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi