Modele budowy wartości dla klienta - charakterystyka i rozwinięcie - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Modele budowy wartości dla klienta - charakterystyka i rozwinięcie

Abstrakt

Rozwój form realizacji biznesu umożliwił zbadanie nowych obiektów związanych z generowaniem wartości dla klienta i przedsiębiorstwa. W pracy scharakteryzowano logiki tworzenia wartości będące podstawą modeli łańcucha wartości, sklepu wartości, sieci wartości oraz chmury wartości. Zaproponowano także wprowadzenie nowego składnika do struktury tych modeli w postaci węzła wartości.

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Opublikowano w:
Handel Wewnętrzny nr tom 1, strony 91 - 98,
ISSN: 0438-5403
Język:
polski
Rok wydania:
2017
Opis bibliograficzny:
Falencikowski T.: Modele budowy wartości dla klienta - charakterystyka i rozwinięcie// Handel Wewnętrzny. -Vol. tom 1., nr. 3 (2017), s.91-98
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 41 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi