Abstrakt
This paper presents a new approach for the research and identification of users generated content on social media channels. For the online branding research is proposed the use of twi software - SentiOne and NodeXL. The combination of those tools elicit a different point of view of how to manage in an effective way the overflow of the content publish by single individuals in social media networks.
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Aktywność konferencyjna
- Typ:
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Tytuł wydania:
- 5th International Interdisciplinary Technical Conference of Young Scientists : Proceedings : InterTech 2012, Poznań, 16-18 May 2012 strony 361 - 365
- Język:
- angielski
- Rok wydania:
- 2012
- Opis bibliograficzny:
- Schivinski B., Nagucka E.: Modern trends in internet marketing - Researching the virality of brands on social media channels// 5th International Interdisciplinary Technical Conference of Young Scientists : Proceedings : InterTech 2012, Poznań, 16-18 May 2012/ ed. eds. B. Bursa, D. Mierzwa, J. Kaczmarek, K. Ostrowska Poznań: Uczelniany Samorząd Doktowantów Politechniki Poznańskiej, 2012, s.361-365
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 96 razy
Publikacje, które mogą cię zainteresować
Social Media in the Fashion Industry. Fundamentals, Strategy and Research Methods
- S. Patricia,
- H. T. Nobile,
- C. Sánchez-Blanco
- + 1 autorów
2024