Modern trends in internet marketing - Researching the virality of brands on social media channels - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Modern trends in internet marketing - Researching the virality of brands on social media channels

Abstrakt

This paper presents a new approach for the research and identification of users generated content on social media channels. For the online branding research is proposed the use of twi software - SentiOne and NodeXL. The combination of those tools elicit a different point of view of how to manage in an effective way the overflow of the content publish by single individuals in social media networks.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Aktywność konferencyjna
Typ:
publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
Tytuł wydania:
5th International Interdisciplinary Technical Conference of Young Scientists : Proceedings : InterTech 2012, Poznań, 16-18 May 2012 strony 361 - 365
Język:
angielski
Rok wydania:
2012
Opis bibliograficzny:
Schivinski B., Nagucka E.: Modern trends in internet marketing - Researching the virality of brands on social media channels// 5th International Interdisciplinary Technical Conference of Young Scientists : Proceedings : InterTech 2012, Poznań, 16-18 May 2012/ ed. eds. B. Bursa, D. Mierzwa, J. Kaczmarek, K. Ostrowska Poznań: Uczelniany Samorząd Doktowantów Politechniki Poznańskiej, 2012, s.361-365
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 96 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi