Modern trends in internet marketing - Researching the virality of brands on social media channels - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Modern trends in internet marketing - Researching the virality of brands on social media channels

Abstrakt

This paper presents a new approach for the research and identification of users generated content on social media channels. For the online branding research is proposed the use of twi software - SentiOne and NodeXL. The combination of those tools elicit a different point of view of how to manage in an effective way the overflow of the content publish by single individuals in social media networks.

Pełna treść

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Aktywność konferencyjna
Typ:
publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
Język:
angielski
Rok wydania:
2012
Opis bibliograficzny:
Schivinski B., Nagucka E.: Modern trends in internet marketing - Researching the virality of brands on social media channels// 5th International Interdisciplinary Technical Conference of Young Scientists : Proceedings : InterTech 2012/ ed. Uczelniany Samorząd Doktowantów Politechniki Poznańskiej : , 2012, s.361-365
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 14 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi