Multiparameter analysis of Stirling engine with Ericsson drive mechanism. - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Multiparameter analysis of Stirling engine with Ericsson drive mechanism.

Abstrakt

W pracy zaprezentowano wyniki optymalizacji parametrów konstrukcyjnych silnika Stirlinga o konfiguracji beta z mechanizmem korbowym Ericssona. Jako kryterium przyjęto maksymalizację mocy silnika. W pierwszym etapie poddano optymalizacji tylko parametry konstrukcyjne wymiennika ciepła (7 zmiennych) W drugim etapie do powyższych zmiennych decyzyjnych procesu optymalizacyjnego dołączono wymiary tłoka oraz parametry konstrukcyjne mechanizmu Ericssona (łącznie 21 zmiennych). Przeprowadzono analizę wrażliwości mocy (funkcja celu) oraz sprawności silnika na odstrajanie optymalizowanych parametrów wokół otrzymanych rozwiązań optymalnych.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Aktywność konferencyjna
Typ:
publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
Tytuł wydania:
Proceedings of the 11th International Stirling Engine Conference ISEC. strony 157 - 165
Język:
angielski
Rok wydania:
2003
Opis bibliograficzny:
Abenavoli R., Kormański H., Rudzinska K.: Multiparameter analysis of Stirling engine with Ericsson drive mechanism. // Proceedings of the 11th International Stirling Engine Conference ISEC. / Rome: Univ. Rome, 2003, s.157-165
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 10 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi