Abstrakt
Artykuł ten ma na celu przedstawienie wyników badań dotyczących najistotniejszych problemów, jakie występują w SZJ małych organizacji (zatrudniających mniej niż 50 pracowników) w trakcie audytów certyfikacyjnych (tzw. trzeciej strony). Identyfikacja tych problemów oraz oczekiwań małych organizacji odnośnie do systemów jakości, stanowiła cel szerszych badań przeprowadzonych przez autora. W wyniku tych analiz opracowana została kompleksowa, bazująca na zasadach zarządzania procesowego metodyka służąca nie tylko, samodzielnemu wdrażaniu systemu jakości, ale także umożliwiająca jego diagnozę i skuteczne funkcjonowanie.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja monograficzna
- Typ:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Tytuł wydania:
- W : Innowacyjne i jakościowe aspekty w zarządzaniu operacyjnym strony 117 - 126
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2014
- Opis bibliograficzny:
- Grudowski P.: Najczęstsze problemy stwierdzane w ramach audytów trzeciej strony w mniejszych organizacjach// W : Innowacyjne i jakościowe aspekty w zarządzaniu operacyjnym/ ed. A.M. Lis, G. Zieliński Gdańsk: Wydawnictwo Politechniki Gdańskiej, 2014, s.117-126
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 88 razy