Abstrakt
Porównano stopnie i systemy kształcenia w zakresie geotechniki realizowane w kraju i za granicą oraz formy nauczania nowego zawodu inżynier geotechnik. Porównano zakresy programowe nauczania geotechniki za granicą oraz w sześciu wybranych uczelniach krajowych na 3 kierunkach studiów: budownictwo, inżynieria środowiska, górnictwo i geologia. Uwypuklono rolę komputerów, internetu i nauczania interaktywnego w edukacji geotechnicznej. Wskazano aktualne krajowe potrzeby edukacyjne w zakresie geotechniki.
Autorzy (3)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Inżynieria i Budownictwo
nr R. 52,
strony 339 - 342,
ISSN: 0021-0315 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2006
- Opis bibliograficzny:
- Zadroga B., Gwizdała K., Garbulewski K.: Nauczanie geotechniki - cele i wyzwania// Inżynieria i Budownictwo. -Vol. R. 52., nr. nr 6 (2006), s.339-342
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 94 razy