Nauczanie polityki pieniężnej na studiach wyższych - przykłady rozwiązań - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Nauczanie polityki pieniężnej na studiach wyższych - przykłady rozwiązań

Abstrakt

Jednym ze sposobów efektywnego nauczania polityki pieniężnej na studiach wyższych jest wykorzystanie studium przypadku. W artykule zaproponowano kilka przykładowych, możliwych do realizacji na ćwiczeniach, zadań opartych na tej metodzie. Te ćwiczenia nastawione są na pracę zespołową. Uczą samodzielnego wyciągania wniosków oraz obrazują związki przyczynowo-skutkowe niezbędne do pełnego zrozumienia materiału. Dodatkowo nabyte przez uczniów umiejętności stanowią przyczynek do lepszego zrozumienia źródeł i dokumentów o podłożu analitycznym (w szerokim rozumieniu: dokumentów zawierających analizy modelowane, ale również dane, schematy, wykresy, komentarze) na dalszym etapie nauki oraz szybszego rozwoju kompetencji zawodowych

Autorzy (2)

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Opublikowano w:
STUDIA OECONOMICA POSNANIENSIA nr 3, wydanie 5, strony 82 - 103,
ISSN: 2300-5254
Język:
polski
Rok wydania:
2015
Opis bibliograficzny:
Tura K., Szyszko M.: Nauczanie polityki pieniężnej na studiach wyższych - przykłady rozwiązań// STUDIA OECONOMICA POSNANIENSIA. -Vol. 3., iss. 5 (2015), s.82-103
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 70 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi