Nauczyciel a przestrzeń - mapa nauczycielskich miejsc znaczących - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Nauczyciel a przestrzeń - mapa nauczycielskich miejsc znaczących

Abstrakt

Głównym problemem podejmowanym w tekście, jest próba badania pracy nauczycieli w dość nietypowym ujęciu, a mianowicie w relacji do świata materialnego, czyli określenie przestrzeni i miejsc istotnych dla nauczycieli w kontekście ich pracy i rozwoju zawodowego. Kluczowymi są kategorie przestrzeni oraz miejsca (zarówno w obszarze szkoły, jak i poza nią) będące punktem odniesienia w pracy dydaktycznej i wychowawczej. Materiał empiryczny pozyskano metodą jakościową, w oparciu o technikę narracyjnego wywiadu biograficznego. W rezultacie podjętych czynności badawczych powstała mapa „nauczycielskich miejsc znaczących”, stanowiących kontekst a zarazem i jedno ze źródeł specyfiki zawodu nauczyciela.

Cytuj jako

eksportuj:

Trwa wczytywanie...

Pełna treść

pobierz publikację
pobrano 295 razy
Wersja publikacji
Accepted albo Published Version
Licencja
Copyright (Wydawnictwo Adam Marszałek 2012)

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Opublikowano w:
Kognitywistyka i Media w Edukacji strony 78 - 87,
ISSN: 1643-6938
Rok wydania:
2012
Opis bibliograficzny:
Tomczak M.: Nauczyciel a przestrzeń - mapa nauczycielskich miejsc znaczących// Kognitywistyka i Media w Edukacji. -., nr. 2 (2012), s.78-87
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 147 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi