Abstrakt
Rozdział dotyczy negocjacji prowadzonych w ramach organizacji. Na tle charakterystyki procesu negocjacji i styli negocjacyjnych pokazano strategiczne i operacyjne znaczenie negocjacji dla firm zarówno w relacjach z otoczeniem zewnętrznym, jak również z klientami wewnętrznymi. Skoncentrowano się na negocjacjach w realizacji funkcji menedżerskich, podkreślając ich znaczenie dla budowania kultury organizacyjnej, klimatu zaufania i współpracy. Zaprezentowano elementy i zasady prowadzenia rokowań w środowisku organizacji. Przedstawiono charakterystykę negocjacji zbiorowych. Omówiono negocjacje i mediacje jako formy alternatywnego rozwiązywania sporów organizacyjnych.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja monograficzna
- Typ:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Tytuł wydania:
- W : Zarządzanie zasobami ludzkimi : Wybrane aspekty strony 169 - 196
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2017
- Opis bibliograficzny:
- Krawczyk-Bryłka B.: Negocjacje w organizacji// Zarządzanie zasobami ludzkimi. Wybrane aspekty/ ed. Tomczak Michał, Krawczyk-Bryłka Beata Warszawa: Difin, 2017, s.169-196
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 390 razy