Nowe możliwości rozwoju komunikacji marketingowej w Internecie - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Nowe możliwości rozwoju komunikacji marketingowej w Internecie

Abstrakt

Coraz więcej firma zaczyna zdawać sobie sprawę z tego, że nie tylko niższa cena jest czynnikiem zachęcającym do skorzystania z oferty sklepu online. Dużo większym problemem staje się efektywne przekazanie informacji do obecnych i potencjalnych klientów. Ważne, by mając wyznaczone cele, można było umiejętnie dobrać działania, których wykorzystanie umożliwi uzyskanie najlepszych wyników związanych z dotarciem do wybranych grup docelowych.

Cytuj jako

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Opublikowano w:
Ekonomiczne Problemy Usług strony 307 - 316,
ISSN: 1640-6818
Język:
polski
Rok wydania:
2011
Opis bibliograficzny:
Brzozowska-Woś M.: Nowe możliwości rozwoju komunikacji marketingowej w Internecie// Zeszyty Naukowe Ekonomiczne Problemy Usług. -., nr. Nr 660 (2011), s.307-316
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 214 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi