Abstrakt
Coraz więcej firma zaczyna zdawać sobie sprawę z tego, że nie tylko niższa cena jest czynnikiem zachęcającym do skorzystania z oferty sklepu online. Dużo większym problemem staje się efektywne przekazanie informacji do obecnych i potencjalnych klientów. Ważne, by mając wyznaczone cele, można było umiejętnie dobrać działania, których wykorzystanie umożliwi uzyskanie najlepszych wyników związanych z dotarciem do wybranych grup docelowych.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pobierz publikację
pobrano 93 razy
- Wersja publikacji
- Accepted albo Published Version
- Licencja
- otwiera się w nowej karcie
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Ekonomiczne Problemy Usług
strony 307 - 316,
ISSN: 1640-6818 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2011
- Opis bibliograficzny:
- Brzozowska-Woś M.: Nowe możliwości rozwoju komunikacji marketingowej w Internecie// Zeszyty Naukowe Ekonomiczne Problemy Usług. -., nr. Nr 660 (2011), s.307-316
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 214 razy