Abstrakt
Od momentu pojawienia się koncepcji marketingu usług przechodzi ona nieustającą ewolucję. Pojawiające się nowe trendy (m.in. Service-Dominant Logic, Service Logic, New Service Marketing) i obszary badań marketingu usług (np. Transformative Service Research) skłaniają do dokonywania podsumowań pewnego etapu rozwoju i stawiania pytań, w którym kierunku powinny podążać badania marketingu usług w przyszłości. Celem artykułu jest przedstawienie obecnych trendów w marketingu usług, a także wskazanie przyszłych priorytetowych kierunków badań w tym obszarze. Artykuł ma charakter koncepcyjny i oparty jest o analizę najnowszej literatury przedmiotu.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Handel Wewnętrzny
nr 374,
strony 118 - 126,
ISSN: 0438-5403 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2018
- Opis bibliograficzny:
- Drapińska A.: NOWE TRENDY I KIERUNKI BADAŃ W MARKETINGU USŁUG// Handel Wewnętrzny. -Vol. 374., iss. 3 (2018), s.118-126
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 253 razy