Nowy model edukacji oparty na swobodnej zabawie, wielojęzyczności oraz rozwoju emocjonalnym, naukowym i sportowym
Abstrakt
Artykuł prezentuje eksperymentalny projekt edukacyjny pod partonatem MEN, FRSE oraz Europejskiego Roku Kreatywności i Innowacyjnoscirealizowany w Gdańsku od 2009 roku. Projekt uwzględnia naukę L1, L2, L3 poprzez imersję oraz wprowadzenie elementów nauk ścisłych u dzieci w wieku od 2 do 6 lat.
Autorzy (4)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja monograficzna
- Typ:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Tytuł wydania:
- Lingwistyka stosowana: doświadczenia i perspektywy strony 143 - 155
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2016
- Opis bibliograficzny:
- Hofman A., Hostyński, P., Mietlarek-Kropidłowska A., Lachowicz M.: Nowy model edukacji oparty na swobodnej zabawie, wielojęzyczności oraz rozwoju emocjonalnym, naukowym i sportowym// Lingwistyka stosowana: doświadczenia i perspektywy/ ed. Aleksandrzak Magdalena; Ciepielewska-Kaczmarek Luiza; Urban Anna Poznań: Wydawnictwo Naukowe UAM , 2016, s.143-155
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 150 razy
Publikacje, które mogą cię zainteresować
Przyjazne aplikacje dla dzieci z autyzmem – e-edukacja na poziomie przedszkolnym
- A. Landowska,
- M. Wróbel,
- I. Ruta-Sominka
- + 1 autorów
2017