Abstrakt
Artykuł przedstawia numeryczne badania efektu skali powodującego różnice w charakterystykach hydrodynamicznych śrub okrętowych wyznaczonych dla skali rzeczywistej i dla skali modelowej. Zaprezentowano wyniki obliczeń dla trzech przykładowych śrub, pokazując poprawki na efekt skali wyznaczone według czterech różnych metod.
Autorzy (2)
Cytuj jako
eksportuj:
Trwa wczytywanie...
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Aktywność konferencyjna
- Typ:
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Tytuł wydania:
- 19th International Conference on Hydrodynamics in Ship Design and 4th International Symposium on Ship Manoeuvring, Iława, Poland, 19th-21st September 2012 strony 0 - 0
- Język:
- angielski
- Rok wydania:
- 2012
- Opis bibliograficzny:
- Bugalski T., Szantyr J.: Numerical analysis of scale effects in open propellers// 19th International Conference on Hydrodynamics in Ship Design and 4th International Symposium on Ship Manoeuvring, Iława, Poland, 19th-21st September 2012/ ed. Foundation for Safety of Navigation and Environment Protection. Iława: , 2012, s.0-0
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 138 razy