Abstrakt
Artykuł przedstawia numeryczne badania efektu skali powodującego różnice w charakterystykach hydrodynamicznych śrub okrętowych wyznaczonych dla skali rzeczywistej i dla skali modelowej. Zaprezentowano wyniki obliczeń dla trzech przykładowych śrub, pokazując poprawki na efekt skali wyznaczone według czterech różnych metod.
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Aktywność konferencyjna
- Typ:
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Tytuł wydania:
- 19th International Conference on Hydrodynamics in Ship Design and 4th International Symposium on Ship Manoeuvring, Iława, Poland, 19th-21st September 2012 strony 0 - 0
- Język:
- angielski
- Rok wydania:
- 2012
- Opis bibliograficzny:
- Bugalski T., Szantyr J.: Numerical analysis of scale effects in open propellers// 19th International Conference on Hydrodynamics in Ship Design and 4th International Symposium on Ship Manoeuvring, Iława, Poland, 19th-21st September 2012/ ed. Foundation for Safety of Navigation and Environment Protection. Iława: , 2012, s.0-0
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 123 razy