Abstrakt
W pracy przedstawiono przebieg dwóch kampanii pomiarów satelitarnych, zrealizowanych w celu oceny efektów regulacji osi toru kolejowego. Pierwsza kampania pomiarowa miała na celu identyfikację stanu istniejącego, druga zaś − określenie ukształtowania toru po przeprowadzonej regulacji jego osi. Ponieważ projekt regulacji został wykonany za pomocą tradycyjnych metod geodezyjnych, stworzyło to możliwość oceny poprawności tychże metod z punktu widzenia aktualnego stanu wiedzy. Ocena ta nie wypadła pozytywnie; stwierdzono, że wykonany przy zastosowaniu tradycyjnej procedury projekt w zasadzie nie wnosi nic nowego, ograniczając się jedynie do odwzorowania stanu istniejącego.
Autorzy (5)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Technika Transportu Szynowego
strony 81 - 84,
ISSN: 1232-3829 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2013
- Opis bibliograficzny:
- Koc W., Chrostowski P., Grzejka P., Specht C., Lewiński L.: Ocena efektów regulacji osi toru na wybranej linii kolejowej// TTS Technika Transportu Szynowego. -., nr. 2-3 (2013), s.81-84
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 119 razy
Publikacje, które mogą cię zainteresować
Ekonomiczne aspekty zastosowania techniki Mobilnych Pomiarów Satelitarnych przy regulacji osi toru
- C. Specht,
- W. Koc,
- P. Chrostowski
- + 1 autorów