Ocena realizacji programów symulacyjnych wspierających nauczanie teleinformatyki - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Ocena realizacji programów symulacyjnych wspierających nauczanie teleinformatyki

Abstrakt

Metody symulacyjne są od wielu lat uznawane jako znakomity środek do wspomagania zarówno badań jak i dydaktyki w dziedzinie sieci komputerowych. Zastosowanie oprogramowania symulacyjnego w procesie nauczania, jest w chwili obecnej, często spotykane, zaskakuje więc fakt niewielkiej liczby rozwiązań dedykowanych temu zagadnieniu. Taki stan rzeczy wymusza wykorzystanie zaawansowanych modeli badawczych (zwykle po ich uprzedniej adaptacji) do wymagań dydaktycznych. Referat dokonuje popartego przykładami (w tym zrealizowanymi przez autorów symulatorami) porównania charakterystycznych cech dwóch typów modeli symulacyjnych (edukacyjnego i badawczego) i wskazuje na znaczące różnice między nimi. Różnice te powodują, że opracowanie dedykowanych produktów symulacyjnych, służących edukacji, okazuje się konieczne.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Aktywność konferencyjna
Typ:
publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
Tytuł wydania:
[Materiały] Krajowe Sympozjum Telekomunikacji ´2003. 10-12 września 2003, Akademia Techniczno-Rolnicza w Bydgoszczy strony 333 - 342
Język:
polski
Rok wydania:
2003
Opis bibliograficzny:
Nowicki K., Gierłowski K.: Ocena realizacji programów symulacyjnych wspierających nauczanie teleinformatyki// [Materiały] Krajowe Sympozjum Telekomunikacji ´2003. 10-12 września 2003, Akademia Techniczno-Rolnicza w Bydgoszczy/ Warszawa: Inst. Telekom. P. Warsz., 2003, s.333-342
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 48 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi