Ocena Studium Podyplomowego z perspektywy roku. W: Informatyczne przygoto-wanie nauczucieli. Kształcenie zdalne, uwarunkowania, bariery, prognozy. Red. J. Migdałek, B. Kędzierska. Kraków: Rabid**2003 s. 473-479, 4 rys.
Abstrakt
W referacie przedstawiono problematykę kształcenia nauczycieli w zakresieinformatyki i technologii informacyjnej na studiach podyplomowych. Omówionowyniki ankiety przeprowadzonej wśród absolwentów Studium Podyplomowego ''Zin-tegrowana Edukacja Informatyczna w Szkole Podstawowej i Gimnazjum: realizo-wanego w latach 2000/2001 w ramach III edycji grantów MEN, której celem byłozebranie opinii na temat zawartości merytorycznej oraz przydatności w prak-tyce szkolnej wiedzy i umiejętności nabytych na Studium. Ponadto zebranoopinie na temat preferencji dotyczących trybu nauczania na Studium - zdalne-go lub stacjonarnego.
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja monograficzna
- Typ:
- rozdział w książce - monografii autorskiej /podręczniku o zasięgu krajowym
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2003
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 96 razy