Opinia dotycząca zastosowania mieszanki MCE w trakcie remontu istniejących dróg DK 7 oraz DK 8 w ramach realizacji kontraktu "Kontynuacja projektowania i budowa odcinka drogi ekspresowej S8 od rejonu węzła OPACZ do węzła PASZKÓW"
Abstrakt
W ramach realizacji kontraktu "Kontynuacja projektowania i budowa odcinka drogi ekspresowej S8 od rejonu węzła OPACZ do węzła PASZKÓW" firma TPA, działając na zlecenie firmy URS Sp. z o.o. przedstawiła propozycję remontu fragmentów istniejących nawierzchni dróg krajowych nr 7 i nr 8 z wykorzystaniem technologii MCE. Takie rozwiązanie jest zgodne z zapisami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dla tego zadania ale pojawił się problem związany z nowa instrukcją do projektowania i wbudowywania MCE, która ogranicza stosowanie mieszanek MCE dla nawierzchni obciążonych ruchem do kategorii KR4. W związku z zaistniałą sytuacją firma TPA zwróciła się do autorów "Instrukcji projektowania i wbudowywania mieszanek mineralno-cementowo-emulsyjnych (MCE) o ustosunkowanie się do ograniczeń w stosowaniu mieszanek MCE do nawierzchni obciążonych ruchem większym od KR4.
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Inne
- Typ:
- ekspertyza
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2015
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 119 razy