Otwarte zasoby edukacyjne w codziennych zadaniach pracownika biblioteki publicznej – wyniki ankiety - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Otwarte zasoby edukacyjne w codziennych zadaniach pracownika biblioteki publicznej – wyniki ankiety

Abstrakt

Artykuł prezentuje wyniki ankiety przeprowadzonej przez pracowników Biblioteki Politechniki Gdańskiej wśród pracowników bibliotek publicznych w Gdańsku i Gdyni na temat wykorzystania otwartych zasobów edukacyjnych w ich codziennej pracy. Celem badania było określenie stopnia znajomości otwartych zasobów edukacyjnych oraz zaproponowanie ewentualnej oferty szkoleniowej na ten temat. Ankieta była przeprowadzona w formie online za pomocą formularza Google w okresie od listopada 2021 do lutego 2022 r. Spośród 50 osób biorących udział w badaniu, 37 zadeklarowało, że zetknęło się z otwartymi zasobami edukacyjnymi, co daje 74%. Natomiast niska frekwencja wśród respondentów (na 319 zaproszonych wpłynęło 50 odpowiedzi) spowodowała, że przeprowadzający ankietę zrezygnowali z organizacji szkoleń.

Cytowania

  • 0

    CrossRef

  • 0

    Web of Science

  • 0

    Scopus

Cytuj jako

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Aktywność konferencyjna
Typ:
publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
Język:
polski
Rok wydania:
2024
Opis bibliograficzny:
Kokot-Kanikuła K., Toboła-Rynkiewicz A.: Otwarte zasoby edukacyjne w codziennych zadaniach pracownika biblioteki publicznej – wyniki ankiety// / : , 2024,
DOI:
Cyfrowy identyfikator dokumentu elektronicznego (otwiera się w nowej karcie) 10.15290/bwt.2024.07
Źródła finansowania:
  • Publikacja bezkosztowa
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 10 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi