Abstrakt
Rozwój przez innowacje, stanowi paradygmat rozwoju we współczesnej gospodarce. Celem artykułu jest wskazanie paradoksu, iż rozwój ten zachodzi głównie na drodze wzrostu kompetencji organizacji oraz know-how, a nie poprzez dodatkowe wpływy ze sprzedaży osiągnięte w wyniku wdrożenia innowacji, co stanowi, z założenia, paradygmat tego procesu. Artykuł ma charakter teoretycznych rozważań na bazie wnioskowania z istniejących badań. Autorzy wskazują, iż wdrożenie innowacji można traktować jako wyjątkowo kosztowną formę szkoleń wewnętrznych.
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
pobierz publikację
pobrano 62 razy
- Wersja publikacji
- Accepted albo Published Version
- Licencja
- otwiera się w nowej karcie
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
PRACE NAUKOWE UNIWERSYTETU EKONOMICZNEGO WE WROCŁAWIU
wydanie 422,
strony 257 - 264,
ISSN: 1899-3192 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2016
- Opis bibliograficzny:
- Drozd R., Kucharska W.: Paradoks rozwoju przez innowacje produktowe// PRACE NAUKOWE UNIWERSYTETU EKONOMICZNEGO WE WROCŁAWIU. -., iss. 422 (2016), s.257-264
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 130 razy